Hej!

Hej jag heter Tilde, jag är 8 år och älskar hästar,rita,måla , Spela Dator  RIDA Jag spelar 3 spel på datorn, Transformice, horwse och Starstable för tillfället Jag bor i västra uppland och går i 2:an, Jag älskar att sova. och att va social med  Familjen... Jag kan trava själv i ledning och ridandes jag kan galoppera när jag leder också :] Jag älskar sokcer hahahaahhah xD För min mamma vet ju inte det eller hur? Det va min mammas idee att skapa denna bloggen. ♡ :) Här är jag :D 
Dock håller jag i mitt egna Shabrak och tatueringen op armen är från skolan totalt ljus bild fast man hade ström avbrott på min födelsedag x)
 



Kommentarer
maggan

Hej Tilde!
Kul med en blogg <3

Svar: Haha, Tack maggan jag skapade den för att det ska vara lite kul att veta hur jag har det osv :)
//MVH Tilde Öhman

2013-09-02 @ 15:15:44
Alicia Friendwater

ta bort tack**

2013-09-02 @ 16:16:34
URL: http://Moonpower.bloggo.nu
Tilde

Fy attans har min Starstable gubbes namn osv Fy tilde FY

2013-09-02 @ 16:17:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0